Шановні пані та панове!Просимо Вас ознайомитися з рекомендаціями щодо організації відпочинку в ОАЕ.

  1. Виліт з України:
При вильоті з України Вам необхідно мати для кожного з подорожуючих: закордонний паспорт (дитячий проїзний) з терміном дії не менше 6 місяців з дати закінчення Вашої поїздки, авіаквитки, медичну страховку та ваучер. Співробітники аеропорту можуть зажадати пред'явити їх при проходженні паспортного і митного контролю .
  • Прибути в аеропорт за 2 години до вильоту (час вильоту зазначено в авіаквитках).
  • Ви можете проходити на посадку по «зеленому» митному коридору в разі, якщо:
  1. Ви везете не більше 10 000 у. е. на людину;
  2. Особисті мобільні телефони, ноутбуки, фото-відео апаратура і золоті прикраси декларувати не треба;
  3. Якщо Ви не везете ніяких предметів, заявлених до обов'язкового декларування відповідно до законодавства України.
    Якщо у Вас виникають питання по декларуванню багажу, рекомендуємо звернутися в митні служби щоб уникнути непорозумінь.
  • Рекомендуємо упакувати багаж в целофан. Стіл упаковки в аеропорту працює цілодобово. Таким чином:
  1. Ваші валізи і сумки менше постраждають від розвантажувально-навантажувальних робіт;
  2. Ви захистите свій багаж від небажаних «любителів» поритися в чужих речах.
  • На стійці реєстрації Вашого рейсу Ви показуєте квиток і отримуєте посадковий талон на Ваш номер рейсу. Питання по посадці в літак, а саме:
  • В кінці або на початку салону;
  • Місця біля вікна (проходу);
  • Місця поруч один з одним
   можна врегулювати тільки на стійці реєстрації при отриманні посадкового талона.
  • У разі, якщо Ви подорожуєте з дітьми до 16 років, Ви повинні мати при собі ОРИГІНАЛИ свідоцтва про народження дитини. А при подорожі дитини без одного з батьків або обох батьків необхідно мати на паспортному контролі нотаріальний дозвіл батьків (одного з батьків) на виїзд дитини за кордон. Про це дозвіл треба подбати заздалегідь, так як в аеропорту нотаріальних контор немає.
  • Зверніть увагу, якщо дитина повинна мати окремий паспорт.
  • Просимо взяти до уваги, що відповідальність за дійсність Ваших закордонних паспортів ми не несемо!
  1. Приліт в ОАЕ
  • По прильоту в аеропорт Дубай або Шарджі турист самостійно проходить паспортний і митний контроль. Вийшовши з літака Ви проходите в зону сканування сітківки ока, після чого проходите в зону паспортного контролю і митного контролю. Прикордонник вносить Ваші дані в комп'ютер і ставить штамп в паспорт, що і свідчить про в'їзд в країну.
  • Віза З 2018 роки для власників біометричних паспортів в'їзд в ОАЕ безвізовий, якщо паспорт не біометричний - за 2 тижні до вильоту потрібно оформляти електронну візу для в'їзду в країну (обов'язково зберегти до закінчення поїздки).
  • Туроператор (приймаюча сторона в ОАЕ) Гід приймаючої сторони в ОАЕ чекатиме Вас біля виходу з аеропорту. Представник туроператора попросить у Вас один екземпляр ваучера і вкаже, де саме на парковці знаходиться автобус для трансферу в Вашу готель. Під час трансферу в готель, який супроводжує (трансфермен) розповість коротку інформацію про країну, а також проінформує Вас про час зустрічі з готельним гідом.
  • Готель.
  За міжнародними правилами поселення в готель відбувається після 14:00, виселення до 12:00. Для поселення Вам необхідно заповнювати картку реєстрації. Вся інформація вписується на підставі Вашого закордонного паспорта. Готель візьме другий примірник Вашого ваучера (3-й примірник залишається у Вас). З питань вибору кращого номера (тип сплаченого Вами нормера вказано в ваучері), виду з вікна слід звертатися до адміністрації готелю або ж вдатися до допомоги Вашого турлідера від приймаючої фірми. Не завжди таке можливо, так як номери поліпшеної категорії йдуть дорожче і не завжди є в наявності. Звертаємо Вашу увагу, що у Вашому договорі і ваучерах зазначений тип розміщення, а саме:
  • ROH – Round Of the House. Це означає, що готель розміщує Вас в ті номери, які вільні на момент Вашого приїзду в готель, тобто вид з вікна на море, сад або басейн не гарантується. Гарантується стандартний номер цього готелю;
  • Garden view – вид на сад;
  • Sea view – вид на море;
  • Pool view – вид на басейн;
  • Mountain view – вид на гори.
  У разі, якщо при бронюванні та купівлі туру обумовлені і оплачені типи номерів із застереженням на вигляд з вікна, готель надає Вам саме такі номери. Якщо Вас не влаштовує тип розміщення, який Вам пропонує готель або ж це не відповідає оплаченим Вами умов розміщення, слід звернеться до представника приймаючої сторони (Турлідер) для усунення непорозумінь .Також звертаємо Вашу увагу, що в багатьох еміратах країни при заселенні стягується туристичний податок (оплачується в місцевій валюті).
  • Турлідер. Обов'язково прийдіть на першу зустріч до представника приймаючої сторони - Турлідер. Навіть, якщо Вас не цікавлять ніякі екскурсії !!! Дізнайтеся у нього:
    1. номер мобільного телефона (на всяк випадок);
    2. як часто він (вона) буде відвідувати Ваш готель. У разі, якщо у Вас виникає якесь питання, Ви завжди будете знати, коли можна знайти представника туроператора в готелі;
    3. яким чином Вас будуть інформувати про час виїзду з готелю в аеропорт на зворотний виліт.
  1. Страховка. У турпакет входить страховка. Від душі бажаємо, щоб вона Вам не придалася. Ознайомтеся з нею! Ви повинні знати які види послуг входять в Вашу страховку. Обов'язково, у разі, якщо Ваш випадок проходить за програмою Вашого страхування, щоб не оплачувати послуги доктора, Ви повинні зателефонувати в страхову фірму (телефони вказані на страховому полісі) і назвати:
    1. № страхового поліса
    2. ПІБ
    3. Ваше місцезнаходження
    4. Що у Вас болить.
    Слідуючи вказівкам страхової компанії, послуги лікарів, швидкої допомоги, медикаментів і так далі Ви оплачувати не будете, а віддасте Ваш страховий поліс як оплату. У разі, якщо Ви звернетеся до лікарів без попереднього повідомлення страхової компанії, доктора можуть не прийняти Ваш страховий поліс і зажадати оплату готівкою. Рекомендуємо взяти з собою аптечку, в якій потрібно мати:
  • Таблетки від розладу шлунка
  • Пластир
  • Таблетки від головного і зубного болю
  • Засоби від опіків (особливо якщо це липень-серпень)
  1. Телефон. Пам'ятайте, що український мобільний зв'язок працює в ОАЕ з роумінгу. Тому, якщо дзвонять Вам або телефонуйте Ви, для Вас оплата вважається як міжнародний дзвінок. Тарифи треба запитати у свого оператора.
  2. Депозити в готелях
  В ОАЕ практично у всіх готелях категорії 5 * і в деяких 4 * знімається грошовий депозит. Розмір депозиту залежить від рівня готелю, уточнюється вже на місці в готелі. Важливо знати, що в разі невикористання або недовикористання коштів, повернення буде здійснено в місцевій валюті в день від'їзду .
  1. Гроші
  Грошова одиниця ОАЕ - дирхам. Валюта досить стабільна і тісно прив'язана до долара, курс практично не змінювався з 1973 року і становить 1 дирхам = 0,27 дол. або 1 дол. = 3,665 дирхам. Різниця в обмінних пунктах незначна.
  1. Екскурсії.
Приймаюча компанія пропонує широкий вибір екскурсій по всіх регіонах ОАЕ - повний перелік ви можете знайти в інфопакеті, який вам видадуть по прильоту. Отримати більш детальну інформацію про кожну з них і замовити ви зможете в ході інфозустречі в готелі. 
  1. Транспорт
В ОАЕ діють державні таксі, які працюють по лічильнику. У Дубаях є метро, ​​наявність розгалуженої мережі автобусних маршрутів. Готелі, які знаходяться не на першій лінії, зазвичай надають безкоштовні шатли на пляж.
  1. Корисна інформація
Одяг. Так як це мусульманська країна зі строгими правилами, одяг повинен бути скромним. У дорогих готелях існує дрес-код при відвідуванні ресторанів. Пляжний одяг можливий лише в готелях.  Релігія і традиції. Основна частина населення - мусульмани (96%), з цим пов'язані багато традицій і правила поведінки туристів на території держави. Не можна фотографувати мусульманських жінок, урядових будівель, військових аеропортів і т.п. В іншому випадку загрожує штраф і депортація.
  1. Повернення.
     За один день до зворотного вильоту Вам потрібно уточнити у готельного гіда або на стендіприймаючої компанії, коли Вам необхідно бути на рецепції готелю.Бажаємо Вам добре провести відпустку!P.S.Для поліпшення обслуговування ми просимо Вас після приїзду зателефонувати нам і поділитися враженнями. Для нас це важливо!